Η Ένωση Κρητών Νέας Σμύρνης συμμετείχε για μια ακόμη φορά στο Αντάμωμα των Πολιτιστικών Συλλόγων της πόλης μας, που διοργάνωσε ο Δήμος Νέας Σμύρνης, στα πλαίσια των εκδηλώσεων της Πρωτομαγιάς, στο Άλσος το Σάββατο 9 Μαΐου.

Η χορευτική ομάδα της Ένωσης παρουσίασε χορούς από την Λεβεντογέννα ξεσηκώνοντας τους θεατές.

Την μουσική επιμέλεια των χορών είχαν ο Κορναράκης Μάνος (λύρα) κι ο Αγγελιδάκης Βαγγέλης (λαούτο).

Ευχαριστούμε τον Δήμο Νέας Σμύρνης για την πρόσκληση, που αποδεικνύει πως η Νέα Σμύρνη είναι διαχρονικά πόλη πολιτισμού.

Ο Πρόεδρος της Ένωσης Ευτύχιος (Τάκης) Πρασσάκης δήλωσε ότι: «Με αγάπη και συνέπεια συνεχίζουμε το έργο μας για τη διατήρηση – διαφύλαξη και μεταλαμπάδευση της κρητικής παράδοσης και των Ελληνικών εθίμων. Ανανεώνουμε το ραντεβού μας για την ερχόμενη Κυριακή 17/5/2026 στο Άλσος Νέας Σμύρνης, για την 85η Επέτειο από την ιστορική Μάχη της Κρήτης, εκδήλωση Τιμής και Μνήμης που συνδιοργανώνουμε με τον Δήμο Νέας Σμύρνης.